Özbilge

Özbilge
@Novicefish
Yazmaya verdiği aradan yavaş adımlarla geri dönen bir amatör yazarım. Şuan açtığım blog sayfasında yazılar paylaşıyorum. buzmavisindensecmeler.blogspot.com/?m=1 tiktok.com/@brokeddreams3?...
Çocuk Gelişimi Bölüm Öğrencisi
Eskişehir Üniversitesi Açıkögretim Fakültesi Çocuk Gelişimi Bölümü
41 okur puanı
Mayıs 2023 tarihinde katıldı
Yorumunuzu bekliyorum 😊 YouTube kanalımdaki bir sonraki içeriği belirlemek için desteğinizi istiyorum. 😊 A) Kayıp Tanrılar Ülkesi B) Nietzsche Ağladığında C) Kardeşimin Hikayesi
Edebiyat
Özbilge
Bende Kayıp Tanrılar Ülkesi olmalı diye düşünüyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
✿ ✿ ✿ Kim diyor parayla mutluluk satın alınmaz? Ben kitaplar satın alıyorum☺️📚 ✿ ✿
1000Kitap
Özbilge
Çok doğru 🌿❣
5/10
·264 syf.··
2023 4. kitabı
İlk okumaya başladığımda böyle bir insan gerçekten var mı diye düşündüm. Okumaya devam ettikçe baş karakterin katil olmasının onun suçu olmadığını düşünmüştüm. Ama ilerleyen bölümlerde ki tutkusu beni korkuttu doğrusu. Normal bir hayata başlamasını ne zaman beklesem beni ters köşe yaptı. Her gittiği yerde büyük katliamı için çabaladı. Yeni şeyleri bunun için öğrendi. Doğuştan gelen çok özel bir yeteneği olmasına rağmen bunu hayatını idame ettirmek için yada güzel, özel bir hayat yaşamak için kullanmasını isterdim. Son sayfalarını okurken ve finalde ben ne okudum dedim. &&& Kitapta, anlatım için çok uzun paragraflar seçilmiş. Bu çok yordu beni. Son on sayfasına yakın alıştım. Detaylı betimlemeler yer alıyor. Bu da bazen beni yordu
Edebiyat
KokuPatrick Süskind · Can Yayınları · 201927,4bin okunma
Büşra kurtuluş isimli okura yanıt verildi
Özbilge
Kitapta ismi geçen yer isimleri Fransızca olduğu için hayal etmekte biraz zorlandım😶 Ama tasvirlerde o yerlerde gezmiş gibi hissediyorsun :)
5/10
·264 syf.··
2023 4. kitabı
İlk okumaya başladığımda böyle bir insan gerçekten var mı diye düşündüm. Okumaya devam ettikçe baş karakterin katil olmasının onun suçu olmadığını düşünmüştüm. Ama ilerleyen bölümlerde ki tutkusu beni korkuttu doğrusu. Normal bir hayata başlamasını ne zaman beklesem beni ters köşe yaptı. Her gittiği yerde büyük katliamı için çabaladı. Yeni şeyleri bunun için öğrendi. Doğuştan gelen çok özel bir yeteneği olmasına rağmen bunu hayatını idame ettirmek için yada güzel, özel bir hayat yaşamak için kullanmasını isterdim. Son sayfalarını okurken ve finalde ben ne okudum dedim. &&& Kitapta, anlatım için çok uzun paragraflar seçilmiş. Bu çok yordu beni. Son on sayfasına yakın alıştım. Detaylı betimlemeler yer alıyor. Bu da bazen beni yordu
Edebiyat
KokuPatrick Süskind · Can Yayınları · 201927,4bin okunma
Ehfzym isimli okura yanıt verildi
Özbilge
Kitapta nadir yerlerde ürpertici kısımlar vardı. Ben parfüm konusunu detaylı inceledikleri kısmı çok beğendim. Yeni kokular oluşturmak için hissettiği o yoğun istek hoşuma gitti. Ama başvurduğu yöntem beni ürpertti. Bu yöntemi kullanmasa daha güzel bir hayatı olabileceği düşüncesi belirdi aklımda 🌿
"Yine gece, yine hüzün. Ve yine içimde sen. Ve yine biliyor musun, İçimde sen olunca hüzünde güzel.." Ahmet Hamdi Tanpınar
Özbilge
🌿🌼