Nuray Haliloğlu

Nuray Haliloğlu
@Nryhaliloqlu
"Güzellikle cami yapmaya çalışıyor ama öfkesiyle kalp yıkıyor..."
Sayfa 10
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Çok yaşamak insanın elinde değil, lakin baksana bu sultan adını çok yaşatacak zahir..."
Sayfa 9
Edebiyat
Okudum bitti saati
7/10
·352 syf.·
2024 9. kitabı
"Bu dünyadan bir Fülane Hanım geçti." Başar Dermenci Fülane Çok genç bir yazar, genç bir kalem olmasına rağmen genel anlamda güzel yazılmış bir kitap lakin, Öncelikle kitabın dili çok akıcı ve sürükleyici bir şekilde ilerliyor. Betimlemeler harika yani şöyle diyeyim yazar karakterleri tarif ediyor ve kitabın sonunda karakterlerin resimleri var ve bir bakıyorsunuz ki tam olarak hayalinizde canlanan karakterlerin aynısı Yalnız kitap belli bir dönemi anlatmasına rağmen yani kitabın içerisinde bir çok yıl yaşanmasına rağmen hava hep karlı ve soğuk hiç yaz mevsimi uğramıyor nedense o çok dikkatimi çekti çünkü belli bir şeyden sonra hep tekrara giriyormuş gibi oluyor hava ile ilgili bir kısım gelince okumadan karlı zaten deyip geçmek istiyorsunuz. Bazı yerlerde geçişler çok keskin olmuş mesela Fülane hanımın duygularından bahsederken bir anda Mehmet Rıza'nın duygusuna düşüncelerine geçiş yapılıyor. Son olarak da kronolojik olarak biraz karışık olmuş sürekli bir geçmiş zaman bir günümüz bir geçmiş bir günümüz gibi hani olay bağlantılarını çoğu yerde yakalamak güç oluyor ki yazarda bi yerde karıştırmış olacak ki bir dönemi tamamen atlayarak yazmış aşırı bir kopukluk var bu nasıl oldu şimdi ya hangi ara oldu falan diyorsunuz ve son olarak kitabın arka kapağında bir yerde "elli dört yıl Osmanlı'da nazırlık yapan Ali Osman Paşa'nın yeniliklere kapalı oluşunun bedelini evladı ödeyecekti." diyor ama bununda kitabın içeriği ile ben pek bağlantısını kuramadım açıkcası adamın yaptığı bişey de yok yani herkes kendi hatasının, yaptığının bedelini ödemiş. Yine de okuması keyifli bir kitap. Okuyunuz efenim..
Edebiyat
FülaneBaşar Dermenci · Çınaraltı Yayıncılık · 202313 okunma
"Hayat böyleydi. Herkes bilmediği bir şeylerin bedelini öderdi."
Sayfa 333
Edebiyat
"Bir kadın sevmenin bedelini en ağır biçimde ödemişti."
Sayfa 332
Edebiyat