İnsanın hayatındaki iyi şeyler hayatının nispeten iyi geçmesini sağlasa da insan hiç dünyaya gelmeseydi bu iyi şeylerden mahrum kalamazdı. Hiç bir zaman dünyaya gelmeyenler yoksun olamazlar.
Yavaş yavaş güveni azalıyordu.İnsanın,tek başına olduğu ve hiç kimseyle konuşamadığı zaman bir şeye inanması çok zordur. İşte tam da o dönemde, Drogo, insanların her zaman birbirlerinden uzakta olduklarını fark etti,birisi acı çektiğinde,acısı sadece kendine ait oluyor,hiç kimse o acıyı biraz olsun dindiremiyordu.