Fırat arslan

Fırat arslan
@Nuda1996
Reklam
İnsanın hayatındaki iyi şeyler hayatının nispeten iyi geçmesini sağlasa da insan hiç dünyaya gelmeseydi bu iyi şeylerden mahrum kalamazdı. Hiç bir zaman dünyaya gelmeyenler yoksun olamazlar.
Hayat
Hayat o kadar berbat ki, hiç doğmamak daha iyi olurdu. Kim o kadar şanslı ki? Yüz binde bir bile değil!
Sayfa 17 - doǧu bati
" Affedersin ama ne istediğini sen de bilmiyorsun herhalde..."
Sayfa 220 - İletişim
Yavaş yavaş güveni azalıyordu.İnsanın,tek başına olduğu ve hiç kimseyle konuşamadığı zaman bir şeye inanması çok zordur. İşte tam da o dönemde, Drogo, insanların her zaman birbirlerinden uzakta olduklarını fark etti,birisi acı çektiğinde,acısı sadece kendine ait oluyor,hiç kimse o acıyı biraz olsun dindiremiyordu.
Reklam