Çirkinler ve aptallar bu dünyada her şeyin en güzeline sahiptirler. Kafaları son derece rahat, ağızları bir karış açık öylece oturup oyunu izleyebilirler. Zafer nedir bilmezler belki ama en azından yenilgiyi de tatmazlar. Hiç istiflerini bozmadan kayıtsız gürültüsüz patırtısız yaşayıp giderler.
Hani karanlık bir gecede, ıssız bir yolu tek başına yürürken, bir köşeyi dönersin de deniz çıkar ya karşına..
Sonra o denizde bir gemi belirir. Sevinirsin. Hiç nedensiz ama..
Sonra için kıpırdar ya
Seni tanıdığımdan beri bir gemi geçiyor içimden. Hep ama.
Çemberimde Gül Oya 📽