Sabahattin Ali çok güzel özetlemiş. “ tahammül sınırım çoktan aşıldığından beri insanlarla daha az görüşmeye, hislerimi açmamaya ve tuğla tuğla duvar örmeye başladım. Beni sıkıntıya sokacak insanları ve durumları elimin tersiyle ittim, pişman değilim.. “
Ölçüsüz yaşanmaması gerektiğini, ölçülü olmanın önemini tekrar tekrar anlatan, öğreten çok değerli bir rehber kitabım olucak.. Ben bu kitaptan bir çok şey aldım ve etrafımda birden fazla Ömer’in olduğunu da fark ettim :) fakat kötü niyet olmaksızın kafasına göre yaşayıp sonuçları içinde ki şeytana bağlayan bencil insanların; çaresiz, saf, temiz, bi özüre bakan, hemen her şeyi affeden insanları yiyeceklerine şimdi emin oldum.