📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Şayet ölsek; yirmi öleceğiz, üçyüz dirileceğiz...
Hârikalar asrındayız. İki-üç sene mevtten sonra meydanda dirilenler var.
Biz mağlubiyetle bir saadet-i âcile-i ( عَاجِلَهءِ ) muvakkata kaybettik; fakat bir saadet-i âcile-i ( آجِلَهءِ ) müstemirre bizi bekliyor. Pek cüz'î ve mütehavvil ve mahdut olan hâli, geniş istikbâl ile mübadele eden kazanır..."
"Biz öyle devirler gördük ki
Yıldızlar yerde
Yürekler gökte
Hüzünler serde
Biz öyle yiğitler gördük ki
Başları feda
Yaşları seda
Anları cefa
Şimdi gel gör ne haldeyim ah ben neyleyim
Bilinmezlikler içinde bir bilmeceyim
Üzülsem de olmaz
Dövünsem de olmaz
Ezilsem de olmaz
Yenilsem de olmaz
Biz öyle ölümler gördük ki
Sonsuzda bitmez
Yokluğu bilmez
Sevabı dinmez
Cennete küsmez.."
#Mustafa Cihat #Gördük ki#