Kudüs'ü anlatmak için kelimeler yetersiz kalır. Kokusu her şeyden güzeldir. Manzarası dünyanın bütün güzel manzaralarından çok daha güzel, çok daha harikadır.
'Kudüs namusumuzdur..' dedik amma gel gör ki hangi birimiz namusumuzu korumak için bir şey yaptık nefsimizin her istediğini yerine getirmekten başka .. her halükarda bu hususta sınıfta kaldık biz kaybettik kendimizi bile ayağa kaldıracak mecal kalmamış bizde.. acınılacak haldeyiz ..