Uyumadım.
Gözlerimi kapatmaya çalıştım ama olmadı.
Düşünmekten değil… unutamamaktan.
Adını susturmaya çalıştım içimde, yine de yankılandın her boşlukta.
Yalnızdım.
Bir yanım sana sövüyordu,
bir yanım seni hâlâ seviyordu.
Kendimle kavga ettim bütün gece.
Kazanan olmadı.
Zaman geçmiyor sandım.
Saatin tik takları, kalbime çakılan çiviler gibiydi.
Her saniye, biraz daha eksiliyordum.
Adını anmadan, seni düşünmeden bir dakika bile geçmedi.
Ben sana yenildim.
Cesaretsizdin.
Bunu biliyorum.
Yüreksizdin.
Ama işte… kalp, akıldan hızlı çürür bazen.
Bile bile sevdim.
Sana ait olmayan anılar uydurdum.
Sanki varmışsın gibi, sanki kalmışsın gibi,
sanki “gitmem” demişsin gibi…
Yalanlara sarıldım.
Çünkü gerçek çok soğuktu.
Sonra, sabah oldu.