Gitmişti işte, yaşamının biricik güzelliği, gerçek olabilecek biricik mutluluk umudu gitmişti! Nasıl olmuştu da elinin altında hazır dururken yakalamamıştı bu mutluluğu?
…Yalnız bugün öğleden sonra, karım biraz üzgündü. Bilirsiniz, kadınlar, en ufak şeyle bile altüst oluverirler! Hele benimki! Onların sinir yapısı bizimkinden çok daha zayıf olduğuna göre, buna kızmakta haksızlık olur.”