İnsanların nasıl gaddar varlıklar olduğunu yaşayarak anlamak ürkütücüydü.
Keşke dünyaya gelmeden önce her birimize insanların nasıl varlıklar olduğunu anlatsalardı da bu gerçekle tanıştığımızda kendimizi boşlukta bulmasaydık.
Ben zaten hayatı boyunca yalnızlığı nefes misali içine çekmiş biriydim ama bu kadarını... Bilmiyorum. Beklediğim bir şey yoktu fakat beklemediğim şey tam da buydu. Nasıl başucumda olmazlardı? Gözlerimi ardına kadar açtığım halde nasıl yanımda bulamazdım onları?