Hafzanur

Hafzanur
@Nurlym
Ben ve kelebeğim iyi geceler dileriz.. :))
"Kancası takılmış geçmişin, sen geçmemiş geçirmişsin; çünkü bir gün daha yaşamak için kelebek, ömründen bin eksiltmişsin." Kül Kelebek
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi geceler 1k :))
Doluyo' gözlerim, kanıyo' yaralarım Ben delirmişim "Bi' sen" diye
Müzik
Rüveyda
Rüveyda, seziyorum; tahammülün kalmadı Ama dur, boşaltayım bütün çığlıklarımı Asırlardır köhne barınaklarda Küflenen, çürüyen çığlıklarımı At vuruldu; içim paramparça Rüveyda Gölgelerin ardına sakladım kusurumu Sen orda kayıtsızca gülümsüyor gibisin Ben burda damla damla eriyip akıyorum Yine de, bırakamam yerlere gururumu İstenmediğim yeri usulca terk ederim Hâtıra kalsın diye bırakır da ruhumu Mahzun bir derviş gibi boyun büker, giderim. Nurullah Genç
Şiir
Hayırlı Geceler...
Kendisini birinin olsun düşünmemesi, yalnız bırakması, merak etmemesi, anlamaması pek acı geliyordu.
Sayfa 112·Kitabı okudu
Alıntı