Başarının ölçüsü ''oldum'' dememektir. Ben oldum demek çok tehlikelidir. Kendinizi her zaman natamam hissetmenizi öneririm. Ben mükemmelim diyenlere rastlıyoruz. Bu kişiler kendi söylediklerini çok ciddiye almıyorlarsa bu sadece reklama girer; ona fazla itiraz etmem. Ama bir insan kendine gerçekten ''oldum'' diyorsa dikkat etmesi lazım. Çünkü başarının temelinde o natamamlık, o tam olmamışlık duygusu yatar. Ancak natamam hissedersen daha çok konsantre olur; püf noktası ararsın. Arayışın her zaman devam etmesi gerekir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Bana bugün, ne yapmalı diye soracak olurlarsa, ancak, önce kendini düzeltmelisin, diyebilirim. Bir temel ilkeden yola çıkmak gerekirse, bu temel ilke ancak şu olabilir: kendini çözemeyen kişi kendi dışında hiçbir sorunu çözemez.”