Ya’larıma tekrar rastladığımda her zaman onlardan duymak istediğim de bu. İşlerin böyle geliştiğinden memnun olduğunuz. Pişmanlıklarınızın olmadığı. Biliyor muydun şurada , en uzak kenarda bazı B3’ler var ? Bizim mağazadan değiller ama yanında birileri olsun istersen adamlardan seni taşımalarını isteyebilirim.
“Yok , teşekkür ederim Mağaza Yöneticisi. Her zamanki gibi çok naziksiniz. Ama bu noktayı seviyorum. Ayrıca üstünden geçmek ve doğru sıralamayla düzenlemek istediğim anılarım var.”