Burada itiraf etmeliyim ki vitrinde olmayı istememin Güneş’in verdiği besinle ya da seçilmiş olmakla hiçbir ilgisi olmayan bir başka sebebi hep vardı. Diğer YA’lardan farklı olarak , Rosa’dan farklı olarak , dışarıya dair daha çok şey görmeye , üstelik de bütün ayrıntılarıyla görmeye her zaman büyük bir özlem duymuştum.