Boşluğu hissettiğin an aydınlanmanın olduğu andır. Kim olduğunun bilincine vardığın andır bu. Kimse sana bir şey öğretemez bu konuda. Kimseye bir şey sormana gerek yok , sormak kuşku demektir. Sormak yolu kaybettiğini gösterir. Kimse eline bir harita tutuşturmayamayacak. Yol senin içinde. Sen arayan değilsin , sen sensin. Aydınlanmanın kendisi , yolun kendisisin. Dışa döner isen çeperden kurtulamazsın.