Herkes satranç kitabı ile bilir stefhan zweigh'i , ama' amok' okuduğum kitapları arasında dili en güzel olan kitabı okuyor değilde yaşıyor hissi uyandıran en çok beğendiğim kitabı diyebilirim.tavsiye ederim mutlaka okumalısınız.
Amok KoşucusuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2021134,8bin okunma
Kitabı çok beğendim, otobiyografi tarzı sevmem ama bir otobiyografiden çok bir motivasyon bir kişisel gelişim kitabı olarak gördüm tavsiye ederim kesinlikle okunmalı.
Sol AyağımChristy Brown · Nokta Yayınları · 200694,9bin okunma