Bir keresinde ona, nasıl yaptığını, dünyayı bu kadar açık seçik anlamayı nasıl başardığını sordum. meselenin hiç kıpırdamadan durup hiçbir duygu göstermeden başkalarına kendilerini açığa vuracak alan bırakmaktan ibaret olduğunu söylemişti.
Sadece sığ kişilerin bir duygudan kurtulmak için senelere ihtiyacı olur. Kendi efendisi olan bir kişi, bir zevki icat ettiği gibi bir üzüntüyü de sona erdirebilir. Duygularımın merhametine kalmak istemiyorum. Bunları kullanmak, keyfini çıkarmak ve onlara hükmetmek istiyorum.