Nur sevimli

"Akılla bir konuşmam oldu dün gece; sana soracaklarım var, dedim; sen ki her bilginin temelisin, bana yol göstermelisin. Yaşamaktan bezdim, ne yapsam? Birkaç yıl daha katlan, dedi. Nedir; dedim bu yaşamak? Bir düş, dedi; birkaç görüntü. Evi barkı olmak nedir? Dedim; biraz keyfetmek için yıllar yılı dert çekmek, dedi. Bu zorbalar ne biçim adamlar dedim; kurt, köpek, çakal makal, dedi. Ne dersin bu adamlara, dedim; yüreksizler, kafasızlar, soysuzlar, dedi. Benim bu deli gönlüm, dedim; ne zaman akıllanacak? Biraz daha kulağı burkulunca, dedi. Hayyam'ın bu sözlerine ne dersin, dedim; dizmiş alt alta sözleri, hoşbeş etmiş derim, dedi."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Dikkat edersen hayatımızın en büyük bölümü kötü iş yapmakla, büyük bir bölümü hiçbir iş yapmamakla, tüm yaşamamız da yapmamız gerekenden başkasını yapmakla geçiyor. Zamana değer veren, gününün değerini bilen, her gün biraz daha ölmekte olduğunu anlayan bir kimse gösterebilir misin bana?"
"Kendine en ağır yükü aradın: Bulduğun, kendindi; kendini sırtından atamadın." ~Friedrich Nietzsche~
Günlerinizin altınlarını sıkıcı kişileri dinleyerek, ciğeri beş para etmeyenleri adam etmeye çalışarak boşa harcamayın; hayatınızı cahillere, adilere, kabalara adayarak yazık etmeyin. Yaşayın! İçinizdeki şahane ömrü sürün. Hiçbir şey boşa gitmesin. Her an yeni heyecanlar arayın. Hiçbir şeyden korkmayın. Dorian Gray’ in Portresi, Oscar Wilde