Nursultan Taş

Yalnızlık bir tercih mi yoksa içine itildiğimiz bir kuyu mu?
"Sizi yalnız bırakmak isterler ki bütün gardınız düşsün; ki sizi istedikleri gibi manipüle etsinler. Modernistler sizi aileden, akrabadan, toplumdan soyutlarlar." Sadettin Ökten Gönül Sadası
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Nede olsa yaratmak tanrınınsa, adlandırmak da insanın işidir."
Hepimizin kızı olmaya başlasa dünyada barış olur muydu sahi?
"Benim bir kıza gereksinimim var çünkü kocam savaşa gitti ve bir oğlan babasız iyi büyümez." "Hepimizin kız evlada gereksinimi var. Hepimizin kızı olmaya başlasa dünyada barış olurdu." Şerh; bir kıza gereksinimim var nasıl bir çeviridir arkadaş ne kadar çiğ duruyor, kızım olmalı, kızım olmasına ihtiyacım var, kızım olsa iyi olur, kızım olsun istiyorum... Türkçe mantığa uygun bir çok alternatif var.
Edebiyat

Nursultan Taş

, şu anda okuyor
%43 (140/320 syf.)
Olga Tokarczuk
7.8/10 · 878 okunma
"Bir insan olmaktan yoruldum"
Şair ifade edemediğimiz duyguları en güzel biçimde söyleyendir.
Edebiyat