"Yeis üzere olan insandan bir eylem çıkmıyor. Halbuki bize eylem lazım, sıkıntıyı da aşacak bir eylem lazım. O da ancak umutla olur, sabırla olur ve zamanı kollamakla olur." M. Kemal Sayar
- Bırak yolu, yolculuk belirlesin.
- Ben neyim o zaman?
- Sen yolculuğun bir parçasısın. Yolun seni kurtarmasına neden izin vermiyorsun?
- Yolu tanımlayamadığım için olabilir mi?
- Yolu tanımlarsan onu sınırlarsın. Oysa onun, her zaman seni aşan bir tarafı olacaktır.