📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ellerini duru,mavi sonsuzluğa uzatıp ağladığını hic unutamaz Çevresindeki nesnelere duyduğu yabancılk kahrediyordu onu. Ta eskiden, çocukluktan beri özlemini duyduğu bu
sölenin, bu essiz,bitmek bilmeyen yasama sevincinin hep disinda kalmısti. Her sabah cağlayanin üstünde gökkuşağı kurulu... Akşamları gölkiyısindaki yüksek dağların karlı dorukları günes ışınlarından pespembe olur. Yakınımda , kanatları Sicak günes ışinlari içinde parlayıp ucu-sansinekler bile bu cümbüse katilır, yerlerini bilir, severler, mutludurlar... Küçüçük bir ot bile durumundan kivançla büyür. Her nesnenin yeri-yurdu, kendi yolu-yön-temi vardir. Herkes neşe içinde, işine-gücüne gider. Bir şey bilmeyen, birşeyden anlamayan, doğa içerisinde her şeye yabanci, her seyin dışında yalnız o vardi... Fakat, ne yazık, O zamanlar bunları başkalarına söylemiyor. derdi-ni hep içine atiyordu. Oysa dile getiremedigi bu duygular..