İnsan koşarak gittiği yerlerden çekilir,heyecanla aradıklarından uzaklaşır,çok sevmesine rağmen mesafelenir…Çünkü zordur yüklediğin anlamın altında kalmak . Cahit Zarifoğlu diyor ya “ Gelecektim ama daha kötü bir hatıram olsun istemedim .”Bazı şeyler ,en iyi yerde noktalanmalı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kalben kendimi yakın bulduğum insanların bana o kadar da yakın olmadıklarını anladığımda çok üzülüyorum.Yürümüşüm yürümüşüm ama varamamışım.
Ayşegül Genç