Ohara

Ohara
~There's only one person in the world to decide what I'll do, and that's me~ -Bazen eleştiri sert olmalıdır, öyle değil mi?

Ohara

, bir kitap okudu
1/10
·144 syf.·
24 saatte okudu
·
Okunma: 30 Nisan 2024 00:10
·
2024 529. kitabı
Zeus Kabadayı
7.5/10 · 1.019 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
YARIM PUANLIK BİR KİTAP DAHA
1/10
·160 syf.··
2024 528. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 29 Nisan 2024 14:08
Allah'ım ben ne okudum? Bu herif de kim ve neden bu kadar ünlü? Nasıl bu kadar yüksek puanlar alabilmiş? Kimler okuyor lan şu herifi? Kafamda deli sorular... Zeus Kabadayı... Waaoow ne kadar da karizmatik bir isim, dibim düştü. Bu yüzden bir kez daha Waoow çekeceğim müsaadenizle -ama öyle sıradan bir wow değil, Milyoner yarışmasındaki kadının çektiğinden- bir iki üç: Waooow! Bir kez daha ümidimi yitirdim bugün. Gerçekten biz neden bu kadar vizyonsuz, kalitesiz bir topluluğuz da böylelerine prim verebiliyoruz? Yani bu adamların bu kadar okunması, ünlenmesi ve paralar kazanması hakikaten üzüyor beni. Kim ki bu adamlar, vasıfları ne? Müthiş karizmatik isme sahip, canım tatlım yazarımı tanımadığım için ufak bir araştırma yapma gereği duydum, -maşallah, elhamdülillah hocam- ha bu arada; Kapuçino'nun kapıyla bir bağlantısı var mı? Araştırmam sonucunda bu adamın sosyal medyada videolar çektiğini gördüm, hatta isminin müzisyen olarak geçtiğini gördüm. Yazdıkları böyleyse çektiği videolar bundan beterdir diye düşünerek bir ekşi sözlüğe bakayım dedim. Şu tarz yorumlara rastladım orada: "15yaşında ergen kızlar olmasa dönercide garson olamayacak tiptir" "instagram sayfalarına para ile “eşi öldükten sonra yazdığı kitap” gibi duygu sömürüsü odaklı iğrenç bir reklam veren, yeni nesil yazarımsı." "yok karısı ölmüş de kitabı ona yazmış. bu memlekette para kazanmak ne kadar kolay olmuş. yeni nesil ergenleri o kadar kalitesiz insanları soktu ki hayatımıza, utanmalara doyamıyorum." İşte gördüğünüz gibi ey ahali ne kadar ucuz adamlara değer veriyoruz toplum olarak ve bu gerçekten çok ciddi bir sorun. Şu entry beni ciddi manada düşündürdü: "15yaşında ergen kızlar olmasa dönercide garson olamayacak tiptir" Değil kitabı okuduğum, bu incelemeyi yazdığım zamana bile yazık ama neyse...
Kötü Kitap
Beni Neden Sevmedin?Zeus Kabadayı · Hayy Kitap · 20171,411 okunma
Ey zaman, bilmez misin ettiğin kötülükleri? Sana düşen azapların, tövbelerin beteri. Alçakları besler, yoksulları ezer durursun: Ya bunak bir ihtiyarsın, ya da eşeğin biri