ÖZLEM GÜLER

ÖZLEM GÜLER
@OZLEM_GULER
“Medeniyetin bir anda toptan silinip gitmesi ihtimali ürkütücüydü, doğru. Ama çok daha ürkütücü olan bir şey vardı: Tek tek kendi bireysel ölümlerimizin dünyanın üzerine zerre kadar etkisi olmadığını ve hayatın bizimle ya da bizsiz ertesi sabah aynı şekilde devam edeceğini kavramak. En korkutucu olan bu değil miydi?”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsanlık öldü mü?” “Yok.” dedi. “Ölmedi, ölmedi ama, bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde.”
Cehennem yerinde hiç ateş yoktur,herkes ateşini buradan götürür.
"Gönül bir sırça saraydır, kırılırsa bir daha bitişmesi zordur."
"Kötülük, zulüm, yoksulluk, haksızlık, insanın insanı köle gibi kullanması sürüp gittiğine göre, biz hep yenilmişiz."