Şiir dili , özgünlüğü ile keyif aldığım güzel bir kitaptı. Çok beğendim. Fakat şair bir şiirinde diyor ki
"Şiiri bir mızrak gibi kullanmalısın
Mısralarını şarjör gibi sürmelisin damarlara"
İşte bu düşünceyle yazdığı özellikle ruhsal durumlardan uzaklaştığı şiirlerden pek keyif alamadım. Bazı şiirleri dünyamı güzelleştirdi, kalbimde çiçekler açtırdı. Okuyun derim. :)
Al beni Rabbim
Çöz beni çoğalt beni
Bütün yarattıklarınla bir kazanda kaynat beni
Aşk girsin yürürlüğe
Yeryüzünde ve gökyüzünde
Hayatın bu yüzünde ve öte yüzünde.