Muazzam bir kitap. Hayatımda okuduğum en değerli kitaplardan biri. Çok uzun bir zamana yayarak okudum. Gittim geldim altını çizdiğim yerleri birkaç kez daha okudum.
Aslında herkes biraz Selim Işık bence. Tutunamayanlar'danız hepimiz biraz. Öyle güzeldi ki...Günlerce günlerce konuşabilirim bu kitap hakkında.
Canım Oğuz'cuğum Atay iyi ki gelmiş geçmişsin bu dünyadan.İyi ki...