Bir masal tadı vardı. Bu anlamda kitap adının hakkını veriyor. Güzel mesajlar var içerisinde de. Ama masallar böyle bitmiyor ki.. O yüzden bitişi maalesef memnun etmedi beni. Yani çok gerçekçiydi bitişi. Severek okudum. Bir de belirtmeden edemeyeceğim okumayanlar için bilgi içeriyor bu kısım ama prenslerin uğurlarına mücadele ettikleri kendilerine aşık ettikleri kızlara, sırtlarını dönüp gitmelerini hazmedemedim. Bu haksızlık :(
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayallerimiz olsun.
Yaşayalım
Özgür
Güzel
Düşünceli.
Anlatalım
Düşündüklerimizi birbirimize.
Sevinç egemen olsun her yerde
İnsanca
Bir kaygı.
Beyaz, ipek gibi yağdı kar.
Yağsın.
Dünya daha güzel olacak
İnanıyorum buna.
Bir insan kalbinin güzelliğine
Çocukluğuna
Sonsuz cesaretine, olanaklılığına
İnandığım kadar.
#AtaolBehramoğlu
...
Çiçeğe durdu kalbim içtim parmaklarından
Göz çeşmem suya erdi sevda kaynaklarından
...
Gözlerinden göğüme sayısız yıldız akar
Bir gülüşün içimde binlerce lamba yakar
...
#ErdemBayazıt