Her şeyi yazarım da
zamanı yazamam
- o yazar çünkü
beni.
Yazar beni
yavaş yavaş
özenli -
azalta azalta
görkemli -
sanki
dolduracakmış
olduracakmış
gibi.
Halbuki
sıyırıp düşürmüştür
tırnağımdaki çürüğü
parmağımdaki yarayı
kabuk kabuk
geçirmiştir -
geçerken, sanki
çoğalta çoğalta
yazarak
beni:
özenli
görkemli.
#Oruç Aruoba
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir zaman yolcusunun hikâyesi... Açıkçası kitabı büyük bir merakla aldım ve okudum. Fakat anlatılanları zihnimde tam olarak canlandırmayı denesem de adını koyamadığım bir şeylerden dolayı kitap tatsız geldi. Sanırım zaman yolcusunun zamanda hareket ettiğinde yaşadığı hayal kırıklığını kitapta ben yaşadım. O halde kitaba başarısız demek pek mümkün görünmüyor. :) H.Wells'in kitabı sekiz yüz iki bin yedi yüz bir yıl sonra insanların akıl ve güçlerinin yok olacağı fakat buna rağmen minnettin ve karşılıklı sevginin devam edeceği savı üzerine kurgulamış görünüyor.