Hep sen mi ağladın, hep sen mi yandın?
Ben de gülemedim; yalan dünyada
Sen beni gönlümce mutlu mu sandın?
Ömrümü boş yere çalan dünyada
Ah, yalan dünyada, yalan dünyada
Yalandan yüzüme gülen dünyada
...
Kabri nurla dolsun "Bozkır'ın Tezenesi"nin...
Güzel bir kitap. Tam da hayatımda mucizeler olacağına inancımın kuvvetlendiği bir dönemde okudum. Kitap tabii bu anlamda beklentimi karşılamadı. Yahudi bir kız olayın merkezinde. Ve bir ressamla yolları kesişiyor. Olaylar gelişiyor.Acı bir hikâyeye de şahit oluyoruz... Herkesin belki de parmağının ucunda bir mucize saklı fark edemeyenler mucizesiz yaşayıp ölüyor , fark edenler mucizesiyle bir hayat sürüyor... Fark edenlerden olmak umuduyla...