Gökhan

Gökhan
@Obblomov
eve geç kaldım yalnızlık bekler.
Yaşamayı öğrendim; doğumun, hayatın bitmeye başladığı an olduğunu. Aradaki bölümün, ölümden çalınan zamanlar olduğunu öğrendim. Her canlının ölümü tadacağını, ama sadece bazılarının hayatı tadacağını öğrendim. Mevlana Celaleddin-i Rumi
Hayat
Reklam
Sen bizim evdeki plastik çiçekler gibi Güzel gözüküyor ama hiç kokmuyorsun... youtu.be/_bcF7aOhHSo
Müzik
"Geminin içi su almadığı müddetçe, sonsuz büyüklükteki deniz o gemiyi batıramaz. Siz zihninize girmesine izin vermediğiniz müddetçe, olumsuzluklar da sizi yıkamaz."
Psikoloji
"yalnız kalmaktan daha kötü şeyler de vardır hayatta ama genellikle bir ömür alır bunun farkına varmak. o zaman da çok geçtir ve çok geçten daha kötü bir şey yoktur hayatta. charles bukowski
Şiir
Reklam