Sevgili Lou'm.
Benim de kendime ait şafakarim var ama benimkiler boyalı değiller. Sonsuza dek mutluluğumu ve acılarımı paylaşacak bir dost bulacağıma hiç İnanmazdım ama artık mümkün görünüyor.
Kitap çok güzel, bir çırpıda okunabilecek bir kitap. Farklı şehirlerde, ortamlarda, şartlarda büyüseler de insani olarak birbirlerine benzeyen 4 insanın hayatlarını aynı yerde aynı amaç uğruna sona erdirdikleri ama kitabın adında da anladığımız gibi iyilerin ölmediği güzel bir hikaye kitabı. İyi olmaya çabalayan herkesin okuması gereken bir kitap...