Canım Oblomovum, tembelliğine,uyuşukluğuna, hayatı ertelemene rağmen temiz kalbini, sıcacık yüreğini,kendin olmanı o kadar çok sevdim ki. Bu aralar da tam da senin gibi hissettiğim bir dönemdeyim. Seni tekrar okumak , hissetmek o kadar iyi geldi ki. Rus edebiyatının en sevdiğim kitabı. Kitap sadece tembelliği değilde dönemin Rus halkını yansıtmış. Karakterlerin hepsi aslında farklı zümreleri temsil ediyor. Kitabın en göz alıcı yerlerinden biri sanırım benimde hayalim olan Oblomovun rüyası. Son olarak kitaptan geçen güzel bir alıntıyla bitirmek istiyorum
'' Leylaklar geçti, dünkü güzel gün, hayallerle, sıkıntıyla dolu gece de geçti.. Evet!
Bu an da geçecek!"