📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geç de olsa kendimden özür diledim. O zamanlar sadece kendimi sevmeyi becerememiştim. Acınası bir varlık, bir aptal gözüyle bakmıştım kendime.
Özür dilerim. Kendimi sevemediğim için…
Başımı hızla babama çevirip, “Ergenlik mi? Yesinler. Ben ergenliği atlatalı kaç zaman oldu, haberin var mı?” diye karşılık verdim.
Sanki ergenlik kelimesi joker haklarıymış gibi gençlerin davranışlarını her anlayamadıklarında ona sığınıyorlardı.