Çok ama çok tatlı ve bir o kadar da derin bir kitaptın… özellikle Hyewon karakteri ile o kadar bağ kurdum ki onunla arkadaş olmayı çok istedim. Onunla düşündüm onunla okudum… En çok de ona sevindim çünkü keşkelerini düzeltme şansı verilmişti. Bazılarını değiştirdi… bazıları öyle kaldı. Ama gelecekte yine de içinde bulunduğu durumdan kurtuldu. Hayallerine küçük de olsa bir adım daha yaklaştı. Korudu, kolladı. Sevdi. Sevildi. Sadece… her şeyiyle onunla gurur duyuyorum… En çok da, geç de olsa kendinden özür dilemeyi başardığı ve kendini sevmeyi başardığı için…
Okumanızı da şiddetle tavsiye ediyorum :))
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sahiden de sevginin iyileştirici bir gücü vardı. Elbette yalansız olanın, çıkarsız olanın, hakiki sevginin. Eğer sizi samimiyetle seven bir kadın varsa, mutlu olmanız için yeterince sebebiniz var demekti. Bu sevgiyi ne kadar hak ettiğim çok su götürürdü ama o şanslı erkeklerden biriydim ben. 
“Rezil bir katile anlayış gösteremem Hasan Bey. Aşkı anlarım, sevmeyi anlarım, insanların hata yapmasını da anlarım ama canavarlığı anlamam. İnsanların hayatını mahvetmeye rıza gösteremem. Kendinizi kurtarmak için gencecik bir kızı katlettiniz, onunla birlikte kendi çocuğunuzu da öldürdünüz, suçu da masum bir gencin üzerine yıkmaya kalktınız. Bir de utanmadan benden anlayış bekliyorsunuz. Yok, Hasan Bey, sizin gibi insanlara asla anlayış gösteremem. Cezanızı çekeceksiniz.”
Tepeden tırnağa süzdüm.
“Ama korkarım alacağınız ceza da bir işe yaramayacak. Alçaklığınız baki kalacak.”