Masaya konan yemek bitirilmek zorundaydı,lezzetli olup olmadığı hakkında konuşulmamalıydı -sense yemeği sıklıkla yenmez bulur, "hayvan yemi"olarak nitelerdin- "Sığır karı"(aşçı) ziyan etmişti işte.
Bazı beyinsiz arkadaşlar için not:Bu karı aşçı yazısı benim düşüncem değil düşünceyi yanlış bulduğum ve sitem etmek için paylaşılmış bir alıntı.İnstagram ve twitter kullanmaya devam edin bu platform sizlik değil.·Kitabı okudu