Hercaii

Hercaii
@Ogrenciokur
Hepimiz kalbimizi kırabilecek insanlardan korkarız...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biraz gayret, biraz da anlamaya çalışmak, yeter.
Belki de kırgınlığım kendime.
Senden bir şeyler ummak... Umutların en olmazı da bu belki.
Benim en güzel düşlerim içimde kaldı ...