Oğuz

Oğuz
@OguzzHan
Kalbinizle bakın,gözünüzle değil...
"Mecnun'a demişler, yahu bu kadar şu senin Leyla'nda pek güzel bir şey değilmiş.Mecnun gülmüş,sen onu benim gözümle bir görebilsen, demiş."
İlişkiler
Oğuz
Bu insanlar kalp gözüyle değil, kalp götüyle bakıyorlar, bilader. O yüzden hep böyle oluyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gel de homofobiklere anlat...
Aslında, Doğa Ana insanların birbirlerine cinsel olarak çekim duyup duymadığıyla ilgilenmez. Oğulları komşunun oğluyla kırıştırdığında kıyameti koparan anneler, belirli kültürlerin anneleridir ve geçirdikleri öfke nöbetleri biyolojik değildir.
Sayfa 152·Kitabı okudu
Oğuz
Ben böyle düşünmüyorum ya. Belki geçirilen öfke biyolojik olmayabilir ama insanlara homofobik diyenler de bence heterofobiktir, net.