Ben de yazar/şair olsam, param bittiğinde bu tarz kitaplar yayınlardım. "Öyle deme, emeğe saygı duymak lazım, sonuçta adam Google'dan araştırıp araştırıp yazmış." dediğinizi duyar gibiyim, emeğe saygıysa, adam zaten kitabı satıldıkça emeğinin karşılığını fazlasıyla alıyor. Okunmadığı takdirde hayatınızda hiç bir değişikliğin olmayacağına sizi temin ederim, hatta bu kitaba ayıracağınız vakti gezmeye ayırın, daha çok faydasını görürsünüz.