Kitap gerçekten olay örgülerinin bağıntısından dolayı güzeldi.dili de sadeydi ancak olaylarla bağlamada insanın kafasında bulanıklık oldu bende arada sadece okudum bir şey anlamadan onun dışında çok güzeldi. Kesinlikle okunması gerekiyor.
Kitap HırsızıMarkus Zusak · Martı Yayınları · 202114,5bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dönüş kitabı ayşe kulin ile ilk görüşmem oldu. Eserde dilin sade ve akıcı olması ve olayların akışı benim tahminimden farklı gerçekleşip beni şaşırtması beğendiğim taraflarıydı.ancak ayşe kulinin eserine biraz da siyaseti de karıştırması hoşuma gitmedi açıkcası onun yazıtları ele alırken siyaset denen insanları ortak paydada hiçbir zaman buluşturmıycak olan şeyi eserine yedirmesini hiç istemem.ama yine de eser dizi gibi sürüklüyor sizi..