Ohne_Dich

Ohne_Dich
@Ohne_Dich
Karne
"Okula gitmeliyim. Sınıfta küçük bir kutlama yapıp sonra da karneleri alacağız." "Boşver kutlamayı filan. Eğer salt bilinçten ibaretsek, gazoz ve pastaların lezzetli olduğu da bir fanteziden ibaret demektir." "Ama ya karnem..." "Sofie, ya harika bir evrende, yüz milyarlarca galaksiden birinde bulunan ve ancak bir toz taneciği gibi kalan bir gezegende yaşıyorsun, ya da bir binbaşının bilincindeki birkaç elektromanyetik dalgadan başka bir şey değilsin. Ama böyle bir durumda kalkmış karneden söz ediyorsun! Utanmalısın!"
Sayfa 354·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Ohne_Dich

, bir kitap okudu
Puan vermedi·119 syf.·
Beğendi
·
21 günde okudu
·
2018 1. kitabı
Albert Camus
7.9/10 · 137,5bin okunma