Neslihan

Neslihan
@Okumakmutluluk
Çocuk Gelişimi Öğrencisi
186 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Eğer yıldızlar insan olsa, gökyüzü onlara dar gelir, sığmazlardı. Eğer balıklar insan olsa, nehirler ve denizler onlara yetmezdi."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Istırabını, gözyaşlarını ev halkından tek bir kişinin bile görmesini istemiyordu."
Durduk yere kendimi çok hüzünlü ve yalnız hissediyorum. Kim bilir hangi birikmiş olayların ruhuma yansıması bu.
Hayaller, her zaman gerçeklerden daha heyecan verici ve kişiye özeldir.
Dünyada barış, insanda iyi niyet olmalı!