Okumayanadamdannefretederim

Okumayanadamdannefretederim
@Okumayanadamdannefretederim
Sen Hangi Yerdesin ?
Montaıgne kitabında der ki : Bir amaca bağlanmayan ruh ,yolunu kaybeder;çünkü ,her yerde olmak,hiçbir yerde olmamaktır. Bir dönem yaşadım bunu,hangimiz yaşamadık ki ? Amaçsız oradan oraya savruldum,durdum. Ne zaman bir yanlış tercih yapsam, hep ardında amaçsızlığım yatardı. O boşluk yok mudur,insana tüm yanlışları yaptırır. Zihin boş durdukça başkalarına göre yaşamaya çalışır, sizi anlamsızlaştırır. Zira bu aralar hep hatalar yapıyor,insanların elinde kukla gibi oynatılıyor iseniz ;hemen bir meşgale,bir amaç edinin. Yoksa bir hiçliğe sürüneceksiniz. Ve üzülen tabii ki siz olacaksınız canım :)
Sayfa 55
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaç kere öldünüz ?
Herkese merhaba,ben okumayan adamdan nefret ederim . Kitap sayfamızın ilk kitabı ,"Kuru Kız." Ayfer Tunç kitabında der ki " Ölmek birkaç kez olan bir şey olabilirdi.İnsan bir kere ölmeden bunu bilemezdi ki." Doğru olabilir miydi bu,insan birkaç kez ölebilir miydi ? diye düşüncelere daldım tabii,kaç kez öldüğümü düşünmeden edemedim. Çok sevdiğim birini kaybettiğim gece ölmüştüm mesela,canla başla çalıştığım sınavı kazanamadığımda ,hastanede günlerim geçtiğinde hatta en sevdiğim şarkının en acıklı yerinde. Çok ölmüşüm baksanıza! Bir ölünün arkasından "Sen yerin altında biz biraz daha yerin üzerinde." yazmışlardı. E bu ölen bedenen de ölmeyi başarmıştı tabii ki. Peki ya siz,kaç kere öldünüz ? Yaşamak ne güzel şey oysa ...
Alıntı