İçine kapanık insanlar duygularını,acılarını açıkça konuşmaya, çoğu zaman ‘içi dışı bir’ kişilerden daha çok gereksinim duyarlar. En kabuğuna çekilmiş, sert kimseler de sonunda insandır
“Alışkanlık haline getirmeli,bir şey vermeli;selam vermeli, sadaka vermeli, güler yüz vermeli...Birinin gönlüne bir sürur, bir neşe kondurduğun zaman ondan fazla sen
mutlu olacaksın, emin ol..”