Kitap şu an tam karşımda. Sonu her ne kadar beni üzsede çok güzel bir kitaptı. John Steinbeck ile tanıştığım kitap olarak kayıtlara geçti. Gerçekçi bir hayalin peşinden koşan iki adamın hikayesini okuyacaksınız, kesinlikle bir şans verin. İyi Okumalar Dileriiim!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Daha önce usta yazarımızın 'Kürk Mantolu Madonna' kitabını yarıda bırakmıştım çok sarmamıştı beni ama ben bunu Sabahattin Ali'yi tanımadığım için onun dünyasını tam bilmediğim için bıraktım demeyi tercih ediyorum, velhasıl Sabahattin Ali'yi bu kitapla tanımak için sabırsızlanıyorum ve en kısa zamanda diyer kitaplarını okumak için can atıyorum!
Stefan Zweıg'in ilk okuduğum kitabı kendisi dün bitti. Güzel bir kitaptı bana bazı şeyler kattı tabiki ama ne yalan söyleyeyim çok da sevemedim. Pes etmek yok! Zweıg'in kitaplarını okumaya devam!
Bir Çöküşün ÖyküsüStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202591,9bin okunma
Gercekten güzel bir kitaptı hayal dünyamı genişletti diyebilirim. Benim okuduğum ilk büyücülük ile ilgili kitaptı ve asla son olmayacak. J.K Rowling kitaplarının sonlarını ustaca bitirmekte çok iyi kesinlikle bu seriye bir şans verin.