📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Allah'ım ne hayatlar var?" Dedim kitabı bitirdiğimde. Şükretmek ilk kez bu kadar kötü geldi öyle yaşamlar var ki yokmuş ya da görmemiş ya da okumamışız gibi geliyor. Ve hatta okusak bile gerçek mi ki diyoruz!! Ne acı! En acı hayatların hikayeleriydi bu okuduklarım... Okumak, okumaya devam etmek ve bitirmek çok ağır geldi...
Erkeklik, bulaşıcı hastalık bu köyde, hızla analara bulaşan, kızlara, gelinlere... Belki, bu ülkenin coğrafyasının her yerinde, doğusunda, batısında ve hattâ en kuzeyinde, güneyinde...