📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşamak güzel şey. Pişmanlıklar da olsa hayatımızda, yaşadığımız bu hayatı yaşamaya devam etmek önemli olan...
Nora... Tüm olumsuzlukların art arda gelmesiyle yaşamına son vermek isteyen genç bir kadın. İntiharınin hemen ardından Gece Yarısı Kütüphanesinde buluyor kendisini ve yaşayabileceği bir sürü hayatı deneyimliyor. Ama hiçbir yaşamın kendisine ait olma hissine ulaşamıyor ve artık yaşamayı isteyerek kendi hayatını en iyi şekilde yaşamak istiyor. Kitabın verdiği mesaj güzeldi. Pişmanlıklar da olsa yaşadığınız hayata devam edin. Tabi pişmanlıklardan ders alarak daha cesur ve istekli bir şekilde...
Kitap akıcı bir dille yazildigi ve bölümlerden oluştuğu için okunması kolay.