Hiç duymadığım bir yazardı. Kitabın isminin ilginç olması nedeniyle alıp okudum. Dili ve anlatımı güzeldi, sanki Yunan Mitolojisinde geziniyordum. Parvasya ülkesini ele geçirmeye çalışan bir Oedipus var kahramanımız. Ülkeye kral oluyor ama maalesef halkının isyanına engel olamıyor.