En sevdiğim yazarların basında gelir Stefan Zweig. Onunla ilk Korku kitabıyla tanıştım. Ve beni kitap o kadar içine aldı ki, sanki kitaptaki kadın kahraman bendim ve o anlattığı korkuyi iliklerime kadar hissettim. Bu yüzden Stefan Zweig' in her kitabını da tereddütsüz alırım.
Bu kitabına gelirsek burada da yazarın diğer kitaplarından derlenmiş cümlelere rastlıyoruz. Hepsi de hayatımıza yön verecek, şapkamızı önümüze alıp düşündürecek tarzda yazılar. Kitap sayfa olarak az olsa da içinde barındırdıkları saatlerce zihnimizde kalmaya, düşünce yolculuğumuza çıkmamıza yardımcı olacak cümleler. Başucu kitaplarım arasında yerini aldı. Tavsiye ederim...
Beattie; Genç yaşta anne olan, kızını en iyi şekilde büyütmek için tüm fedakarlığı yapmaya çalışan, bu fedakarlığın kızını tamamen kaybetmesine neden olacağını da bilemeyen bir kadın... Hüzünlü bir aşk ve aile hikayesiydi... severek okuduğumu belirtmeliyim...