Okuyan Biir Anne

Okuyan Biir Anne
@OkuyanFtm
@okuyanbiiranne
Kendi Halindelik...
Lisans
Kırşehir
Osmaniye
481 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
9/10
·189 syf.··
Beğendi
·
2021 17. kitabı
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 06 Ağustos 2021 17:54
Bir günde biten güzel kitaplardan. Kitabın kahramanı hemşerim Saniye Hanım. Kitabı okurken özellikle Saniye Hanımın çocukluk yıllarını, memleketim gözümün önüne geldi. Ahh gurbetlik ahh! Baba evinde özgür ve erkek gibi büyüyen ve lise mezunu bir kadın, evlendiği adamın köleliğini resmen kabul ediyor. Kocasının ihanetlerine, kendisini istemediğini açıkça söylemesine rağmen onunla yaşamaya devam ediyor. Yok sayılmayı, insan yerine konulmamayı, gururun incitilmesini, özgürlüğünün kısıtlanmasını görmezden gelerek evim, yuvam dediği yerde kök salmaya çalışıyor. Kendinde "ben bu adamı düzeltirim, bir aile olabiliriz" diye düşünüyor. Ama ömrü maalesef kocasından bir güzel söz beklemekle geçiyor. Ben okurken çok üzüldüm, bir de aksine çok sinirlendim. Babası hala kabul ediyorken tekrar kocasına gitmesine ve dayaklarina, küfürlerine maruz kalmasina (ve tabi isteyerek) çok sinirlendim. Kadın ve erkeğin evlilikteki rolleri, ülkemizde erkeğin reis, kadının evinin bakıcısı gözüyle bakıldığı çok güzel anlatılmış kitapta. Değişmek icin, erkeğin kadınları yok saymadığı, haklarının korunduğu bir ülke olmak için neler yapılması gerektiğinin de araştırılmasınin önemli olduğunu anlatmış canım Doğan Cüceloğlu . Nurlar içinde uyu güzel insan
Bir Kadın Bir SesDoğan Cüceloğlu · Remzi Kitabevi · 20182,195 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Okuyan Biir Anne

, bir kitap okudu
9/10
·189 syf.··
Beğendi
·
20 saatte okudu
·
2021 17. kitabı
Doğan Cüceloğlu
8.7/10 · 2.195 okunma
6/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2021 15. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 05 Ağustos 2021 12:41
Okuduğum en sürükleyici yerli romanlardan biriydi. Korku ve gerilim adina gerçekten çok iyiydi. Sonu, Kenan hoca ile olan kısımla bitseydi hayal kırıklığına uğrardım. Neyse ki öyle bitmedi. Kitabi okurken kahramanımızın unuttuğu şeyi tahmin etmeye çalışmıştım ve sonunu okudugumda doğru tahminde bulunduğumu öğrenince mutlu oldum. Ayrıca yazarın son kısımda, olayların ardından küçük notlarla hayatı ve çevresindeki kişilerin yaşadığı durumları da anlatması güzeldi, sevdim. Korku ve gerilim sevenler için tavsiye edilir. ;)
Kadavra MevsimiCüneyt Candaş · Müptela Yayınları · 2020538 okunma