Okuduğum en sürükleyici yerli romanlardan biriydi. Korku ve gerilim adina gerçekten çok iyiydi. Sonu, Kenan hoca ile olan kısımla bitseydi hayal kırıklığına uğrardım. Neyse ki öyle bitmedi. Kitabi okurken kahramanımızın unuttuğu şeyi tahmin etmeye çalışmıştım ve sonunu okudugumda doğru tahminde bulunduğumu öğrenince mutlu oldum. Ayrıca yazarın son kısımda, olayların ardından küçük notlarla hayatı ve çevresindeki kişilerin yaşadığı durumları da anlatması güzeldi, sevdim. Korku ve gerilim sevenler için tavsiye edilir. ;)