Ebrar Kaya

Ebrar Kaya
@OkuyanPanda
KKÜ Hukuk Mutlaka beklerim çünkü ileride iyi bir yazar/şair olursam ilk ben okumuştum diyebilmeniz için. gelmeyenyol.blogspot.com/?m=1

Ebrar Kaya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·300 syf.·
2020 3. kitabı
Buket Uzuner
7.5/10 · 6,8bin okunma
Reklam
"Kaygı" diye yazmış Kieregaard, 19. yüzyılın ortalarında "özgürlüğün verdiği baş dönmesidir".
Piyona çalmak böyledir işte. Bu yüzden tehlikelidir. İnsan olduğunuzu hatırlattığı için.
Sayfa 207·Kitabı okudu
silmeye çalışma yavrum iki şey:aşk ve şiir mutsuzlukla beslenir biri biri ona dönüşür
Şiir